Der er IKKE et øje tørt

Stilhed Før Stormen.

Halløjsa På Bloggen 🙂

Så er jeg sørme tilbage her på Bloggen

Der har været lidt stille her på Bloggen og det er der en god grund til.

I dag for en uge siden kom vi hjem fra CYPERN og hold nu op sikke en ferie.

Det var virkelig en SKØN tur og selvom det var lidt mærkeligt at komme hjem igen så var det også meget rart at komme hjem igen.

Vi nød denne udsigt HVER DAG og det var SÅ LÆKKERT:

Vi holdte 40 års fødselsdag for Kenneth Lørdag den 4 Juni og Søndag morgen pakkede vi bilen og kørte en tur i Givskud Zoo og brugte nogle timer der inden vi kørte til Billund lufthavn og overnattede på Zleep Hotel (ligger lige ved siden af lufthavnen)

Vi valgte at gøre det på den måde da vi skulle flyve kl 7.05 Mandag morgen og så skulle vi ikke hjemmefra om natten men i stedet få en god nattesøvn og bilen stod i Billund i mens vi var afsted.

Mandag eftermiddag i sidste uge kom hjem igen efter 14 dage FANTASTISKE dage og vi kunne ikke bo bedre end her med den SKØNNESTE Udsigt.

Vi har ALDRIG været på Cypern og det var bestemt IKKE sidste gang og der hvor vi boede var virkelig også et LÆKKERT sted og vi kan ikke sige noget Negativt om det.

Den dag vi ankom ville Emil ud og bade så efter vi fik vores ting pakket ud tog Kenneth og Emil badetøj på.

Emil ville prøve den Regnbue rutchebane og da han kommer ned i er vandet koldt så han skulle IKKE ud og bade mere.

Efter et par dage og lidt små steps så var han igen i poolen og hyggede sig og han var ikke til at få op når vi skulle op og spise men det er jo klart lige hvor det er sjovt så skal man op.

Det var virkelig SKØNT og komme LANGT væk hjemmefra og bare kunne slappe af og MAX Hygge.

Jeg var med til Aqua Fit hver dag kl 11.30 og så i en halv time (dog de sidste dage måtte jeg droppe det pga. min mens)

Der blev også gået aftentur HVER aften efter vi havde spist vores aftensmad og vi gik langs vandet og NØD den flotte Solnedgang og aftens sidste stråler.

Som i nok kan høre på mig har vi virkelig NYDT det både Kenneth og jeg men i den grad også vores Emil har nydt det.

Vi faldt i snak dernede men nogen som vi fløj sammen med men de skulle være der i en uge og efter de tog hjem faldt vi i snak med nogle andre som kom fra Sjælland.

Deres pige og vores Emil begyndte og lege sammen ved poolen og de hyggede sig bare HELT VILDT og Emil gav hende en lille gave inden vi tog hjem som et minde fra deres ferie.

Så vores sidste aften dernede spiste vi sammen da vi ikke skulle hjem på samme tid.

Men vi har aftalt og mødes igen da de 2 havde et virkelig rigtig godt og specielt venskab.

Nok har det været en rigtig god ferie men for mig har den også været speciel for der er virkelig blevet overskredet nogle grænser.

Og dem vil jeg meget gerne fortælle om men det bliver i et andet Blog indlæg i stedet.

Nu vil jeg rejse mig op og få mig rørt lidt og i dag bliver der gået lidt herhjemme da vejret ikke er så godt udenfor.

Og som jeg siger: Om jeg går inde eller ude ja så får jeg gået.

Vil lige have rørt mig lidt inden at Emil skal hentes i Børnehaven og i dag bliver det bilen selvom vi er begyndt og cykle så blev det i dag bilen pga. vejret.

Det var lidt om hvad jeg har lavet her på sidste og der skal nok komme mere af det.

Nu skal Mandagen sparkes godt i gang (Selvom jeg har gået lidt)