Turen til Kreta

Ferien er Slut og hva så nu?

Halløj På Bloggen 🙂

Så er der blevet skrevet lidt omkring min ferie og hvad jeg har lavet men hvordan har jeg egentlig haft det?

Altså jeg vidste udmærket godt at det ville blive en KÆMPE Udfordring for mig netop fordi at det var en ferie (Kreta) med All Inklusive og ja det betød jo at der var buffet med mad Morgen, Frokost og Aftensmad plus at der var drikkelse Vand, Sodavand og Juice fra kl 7.30 til kl 23.

De første par dage gik rigtig godt og jeg gjorde ALT for at holde mig i gang MEN det var MEGA svært at holde igen med ALT for MEGET mad på min tallerken for helt ærlig det smagte jo alt sammen Rigtig godt og jeg kunne bare IKKE stoppe.

Jeg bliver helt flov når jeg fortæller at der blev spist to tallerkener Plus en lille tallerken kage(r) men igen jeg kunne bare IKKE styre mig.

Hver gang jeg havde spist blev jeg inderst inde ked af det og jeg sagde ikke noget til Kenneth for jeg var SÅÅÅ Flov over det da jeg godt vidste at det var FORKERT.

Efter nogle dage knækkede jeg TOTALT sammen fordi at det havde taget overhånd og fordi jeg ikke rigtig kunne stoppe og min krop ville bare have mere og mere og det gjorde SÅÅÅÅ ondt indeni.

Jeg drak drinks men UDEN Alkohol da jeg vidste hvor meget det ØDELÆGGER mit vægttab og helt ærlig jeg hyggede mig alligevel.

Mine gå ture tog jeg med mig til både Esbjerg men i den grad også Kreta dog var der liiiiiige lidt varmere på Kreta Men nej jeg skulle bare ud at gå uanset hvad.

Som sagt så gik vi en god  gå tur HVER morgen enten inden der var morgenmad kl 7.30 ellers gjorde vi det bagefter.

Morgen gå turen blev der gået 7 km og når vi kom hjem ja så var det i badetøjet så vi kunne hoppe i poolen for at lige køle lidt ned.

kl 11 gik vi over til den anden pool for at kunne være med til Aqua Fit som jeg var med til Mandag, Onsdag, Torsdag og Lørdag og den fik IKKE for lidt og flere gange gav jeg den mere gas end jeg nok skulle men jeg vidste at den var helt gal så der skulle svedes.

Så blev der ellers slappet af lige indtil at vi skulle spise aftensmad og når aftensmaden var spist ja så var vi ude at gå en aften gå tur inden at der kom underholdning på hotellet med guiderne.

Fra den 6 – 20 August (Kun Kreta) blev der gået 191,8 km og det er ca 12,78 km Pr dag og skal jeg være ærlig så er det virkelig SEJT når jeg tænker på at der var VARMT

Ja jeg fik for meget at spise og jeg fik nok også liiiige lidt for meget sodavand MEN jeg holdte mig i gang og jeg gjorde ALT for at komme tilbage igen.

Jeg kom tilbage igen jeg tro mig det var IKKE sjovt men jeg holdte mig fra kagerne og i stedet tog jeg vandmelon eller Ingenting.

Jeg KÆMPEDE virkelig på ferien og nu hvor jeg er kommet hjem har jeg haft nogle enkelte dage hvor jeg har måtte sige NEJ til ting som var usunde.

Jeg gik på vægten d 25/7-2017 og inden turen gik til Esbjerg og der sagde den 105,5 kg så jeg havde taget lidt på fra sidste vejning så det vidste jeg udmærket godt.

Men da jeg går på vægten Mandag morgen sagde vægten 111 kg og turen til Esbjerg og Kreta har kostet mig et PLUS 5,5 kg

Da jeg så tallet slog det mig helt UD og jeg blev rigtig ked af det og i tænker sikkert hvorfor jeg gik på vægten.

Jeg gik på vægten så jeg havde noget at gå efter så jeg vidste hvor meget der skulle SPARKES RØV.

Men så regnede Kenneth ud at det “Kun” var 220 gram jeg havde taget på om dagen.

Så kunne jeg godt se at det var IKKE slemt når jeg tænker på hvad der blev Spist og drukket (Sodavand)

Lige nu sidder jeg her med blandet følelser da jeg både er Glad, Stolt og ked af det.

Jeg er Glad for at jeg kunne stoppe og holde igen og ked af at jeg har skulle KÆMPE mig tilbage.

Men det bedste er jeg er STOLT over at være kommet tilbage igen og i dag har mit humør været i TOTALT og der er blevet danset rundt på stuegulvet.

Der er blevet hygget i ferien og det har jeg haft brug for og nu er det hverdag igen så nu skal jeg i gang igen og jeg tror stadig på at det her nok skal lykkedes altså vægttabet.

Det er virkelig Dejligt at få sat ord på og jeg tænker ikke længere over hvad andre tænker om mig for jeg kommer UD med mine tanker og det hjælper virkelig på mig og det er det vigtigste.

Tusind tak fordi du gav dig tid til at læse dette indlæg.